Urząd Miejski w Opocznie

ZARZĄDZENIE NR 122/2021 BURMISTRZA OPOCZNA 
z dnia 6 lipca 2021 r. 
w sprawie powołania Komisji ds. Budżetu Obywatelskiego Gminy Opoczno 2021/2022

Na podstawie art. 30 ust. 1 i 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.) oraz § 9 ust. 2 Uchwały Nr XX/216/2020 Rady Miejskiej w Opocznie z dnia 29 maja 2020 r. w sprawie  wymagań,  jakie  powinien  spełniać  projekt  budżetu  obywatelskiego  gminy  Opoczno  (Dz.  Urz.  Woj. Łódzkiego z 2020 r. poz. 3592), zarządzam, co następuje:

§ 1. Powołuje  się  Komisję  ds.  Budżetu  Obywatelskiego  Gminy  Opoczno  2021/2022  spośród  pracowników Urzędu Miejskiego w Opocznie, w następującym składzie:

  1. Janusz Klimek - Sekretarz Miasta Opoczna    -  Przewodniczący Komisji,
  2. Mariola Saternus - p.o. Dyrektora Wydz. Promocji  -  Koordynator Budżetu Obywatelskiego,
  3. Anna Jaźwiec - Inspektor w Wydz. Budżetowym,
  4. Sylwia Stępień-Adamczyk - radca prawny, Dyrektor Wydz. Prawnego,
  5. Andrzej Snopczyński - Dyrektor Wydz. Techniczno-Inwestycyjnego,
  6. Jędrzej Szczepański - z-ca Dyrektora Wydz. Techniczno-Inwestycyjnego,
  7. Justyna Małachowska - Dyrektor Wydz. Rozwoju Miasta,
  8. Marzanna Wojciechowska - Dyrektor Wydz. Gospodarki Nieruchomościami.

§ 2. Komisja ds. Budżetu Obywatelskiego Gminy Opoczno 2021/2022 działa zgodnie z zasadami zawartymi w Uchwale  Nr  XX/216/2020  Rady  Miejskiej  w Opocznie  z dnia  29 maja  2020 r.  w sprawie  wymagań,  jakie powinien spełniać projekt budżetu obywatelskiego gminy Opoczno (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z 2020 r. poz. 3592).

§ 3. Zobowiązuje  się  Dyrektorów  Wydziałów  Urzędu  Miejskiego  w Opocznie  oraz  kierowników  jednostek organizacyjnych Gminy Opoczno, w tym instytucji kultury, do współdziałania i udzielania niezbędnych informacji we  wszelkich  sprawach  związanych  z działaniem  Komisji  ds.  Budżetu  Obywatelskiego  Gminy  Opoczno 2021/2022, w zakresie wynikającym z właściwości Wydziałów i jednostek.

§ 4. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta Opoczna.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

z up. Burmistrza Opoczna
Zastępca Burmistrza Opoczna
Tomasz Łuczkowski 

Załączniki do pobrania

  • pdf Nr_122_2021.pdf [200 KB] - ZARZĄDZENIE NR 122/2021 BURMISTRZA OPOCZNA z dnia 6 lipca 2021 r. w sprawie powołania Komisji ds. Budżetu Obywatelskiego Gminy Opoczno 2021/2022

Data wytworzenia: 2021-07-06 15:18 Autor: Zastępca Burmistrza Opoczna Data publikacji: 2021-07-06 15:18 Osoba udostępniająca na stronie: Tomasz Stańczyk Data ostatniej modyfikacji: 2021-07-23 Osoba modyfikująca: Włodzimierz Wroński
Podmiot udostępniający informacje: Urząd Miejski w Opocznie Data stworzenia : 2011-02-04 10:03 Autor : Badura Dariusz Data publikacji : 2011-02-04 10:03 Osoba udostępniająca na stronie : opoczno@radgost.com Data ostatniej modyfikacji : 2021-09-20 13:19 Osoba modyfikująca : Piotr Oleksy